04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Avoin työpaja Herttoniemen seurakunnan toiminnan kehittämiseksi Myllypuron kirkolla

Herttoniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli08.05.2024 klo 18:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMyllypuron kirkko, Neulapadontie 12, 00920 Helsinki Käyntiosoite Myllynsiipi 10. Parkkipaikka Tuulimyllyntien päässä.

Kun olemme joutuneet luopumaan Herttoniemen kirkosta ja väistötilana olleesta seurakuntatila Laiturista, on selvää, että seurakunnan läsnäoloa Herttoniemessä ja Herttoniemenrannassa pitää vahvistaa. Seurakunnalla on alueella kyllä toimintaa: vauvamuskari, pienten muskari ja raamattupiiri kokoontuvat Laivalahdenkaaren kerhohuoneistossa Herttoniemenrannassa, ja kouluikäisille on koulun tiloissa seurakunnan järjestämää sählyä. Diakoneja pääsee tapaamaan Kettutien palvelutalossa erikseen sovittuna aikana. Perhekerho kokoontuu Hertsikan Pumpun tiloissa.

Tämä palvelee seurakuntalaisia vain osittain. Haluaisimme löytää uusia ideoita ja ratkaisuja, miten lisäisimme läsnäoloamme seurakuntamme alueella. Olet tervetullut työpajaamme, jossa mietimme ratkaisuja ohjatusti. Mukaan ovat tervetulleita kaikki, joita asia kiinnostaa - myös myllypurolaiset ja kulosaarelaiset.

Kahvitarjoilu.