28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
По-русски

Venäjänkielinen Olohuone - Гостиная

Kalenteri ja kellosymboli22.04.2024 klo 18:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPihlajamäen kirkko, Liusketie 1, 00710 Helsinki

Kohtaamispaikka venäjänkielisille maanantaisin kello 18 – 20, Pihlajamäen kirkon alakerrassa (Liusketie 1).

Tarjoamme venäjänkielisille mahdollisuuden vaihtaa kuulumisia omalla äidinkielellään viihtyisässä ympäristössä. Siihen voi osallistua milloin vain. Toimintaa koordinoi vapaaehtoisten tiimi, osallistujat vaikuttavat illan sisältöön ja tarjoiluun.

Järjestäjinä Malmin seurakunta ja pääkaupunkiseudun venäjänkielinen seurakuntatyö. Marianne Hapsal, 050 380 3778

Гостиная - по понедельникам: в 18-20, в церкви Pihlajamäki, Liusketie 1.

Гостиная – это общение в хорошей компании и дружелюбной обстановке на русском языке. Есть детская комната. Можно принести с собой что-то к чаю. Предлагайте интересные темы для общения. Добро пожаловать всей семьей!

Гостиную организует: Русскоязычное служение лютеранских приходов и приход Малми.