29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Koko Helsinki

Aasin kyytiin, pomppulinnaan, paloautoon tai saunaan? Koko perheen tapahtuma Vuosaaren kirkolla

Vuosaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.05.2024 klo 12:30 - 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVuosaaren kirkko, Satamasaarentie 7, 00980 Helsinki

Yhteisvastuutapahtuma Vuosaaren kirkolla sunnuntaina 5.5. klo 12.30–16.

Koko perheelle mukavaa tekemistä ja yhdessäoloa! Hyppää aasin kärryjen kyytiin, pompi pomppulinnassa, perehdy paloautoon, testaa taitosi keppariradalla, rapsuttele kaverikoiria tai halaile eläinhahmoja. Tai mitä jos otat löylyt peräkärrysaunassa? Löylyttelijän kannattaa varata mukaan pyyhe, uikkarit ja suihkutarvikkeet. Entäpä saisiko olla kasvomaalaus tai tarratatuointi? Myös mahan saat täyteen vaikka keittolounaalla, grillimakkaralla tai vohveleilla! Pääset laulamaan myös keväisiä lauluja harmonikan ja saksofonin säestyksellä ja Jippii-kuoron mahtavaan lastenkonserttiin!

• klo 14 Keväisiä lauluja harmonikan ja saksofonin säestyksellä Anja Hinkkasen johdolla
  • klo 15 Jippii-lastenkuoron konsertti Vuosaaren kirkossa

Tapahtumassa monet jutut maksuttomia, joissakin edullinen euron tai parin hupilippu. Syötävät maksullisia. Tapahtuman tuotto Yhteisvastuukeräykseen.

Käteismaksu tai MobilePay.

Tapahtuman järjestää Vuosaaren seurakunta, mukana menossa Vuosaaren Viikingit, Partiolaiset ja Vapaapalokunta.